آیتم های جذاب بار سرد

با گرم شدن هوا، بازار نوشیدنی های سرد به سرعت رشد پیدا می کند. از انواع اسموتی های میوه ای گرفته تا لیمونادها و انواع قهوه های سرد. همین امر مشتریان تشنه تست کردن نوشیدنی های با طراوت و طعم اصیل تر را به سمت خود می کشاند. طبیعی است مشاغل خدماتی که حاضر به ریسک کردن و بیرون آمدن از دایره امن منوی سنتی خود نیستند دیر یا زود توان رقابت را از دست می دهند.

اما در رابطه سرو نوشیدنی های سرد یا گازدار و اینکه چگونه می توان این کار را با سود بیشتر همراه کرد، در ادامه توضیحاتی خواهیم داد. صحنه ای که در کافی شاپ ها شاهد آن هستیم، انبوهی از قوطی های نوشابه گازدار با نام های تجاری مختلف است. برآورده شدن تقاضا برای نوشیدنی های سرد و خنک با یک منوی برنامه ریزی شده نه تنها سودآور خواهد بود بلکه هیجان زیادی را در مشتری ما به بار خواهد آورد. تحقیقات در زمینه سلامت نشان دهنده علاقه زیاد افراد زیر 30 سال به نوشیدنی های سرد و گازدار است. با توجه به این میزان علاقه می توان مصرف کنندگان را از نوشابه های الکلی و قندی به سمت گزینه های سالم تر و تازه تری هدایت کرد. افرادی که در زمینه های بار سرد اطلاعات و تجربه دارند به خوبی می دانند که دامنه این نوشیدنی ها بسیار وسیع است.

از انواع چایی های مختلف تا نوشیدنی هایی با ترکیبات کامبوجا که شرکت های زیادی ادعا می کنند این نوشیدنی توانایی معجزه آسایی در زمینه سلامت دارد. از سویی مصرف کنندگان این روزها دانش بیشتری در مورد انواع مختلف نوشیدنی دارند و بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهد. این مسائل به متصدیان بار انگیزه زیادی برای درست کردن نوشیدنی با امضای خود می دهد. چرا که بسیاری از افراد به دنبال نوشیدنی های جدید و طعم های تازه هستند.

استفاده از سیروپ های دست ساز و طبیعی می تواند تفاوت زیادی در طعم و اصالت کافه شما ایجاد کند. این که بدانید چه میوه هایی را در چه فصلی فریز کرد، ترکیب چه مواد طبیعی به بهتر شدن طعم نوشیدنی کمک می کند و مواردی از این قبیل از نکاتی است که دقت به آن کمک زیادی به شما خواهد کرد. برای مثال هر چه دامنه طعم شناسی تان بیشتر باشد می توان مشتری ها را هیجان زده تر کرد و در فصول گرم تنوع زیادی به بار خود داد. تا جایی که آن ها همیشه منتظرند تا شما با پیشنهادات جدید و متنوع خود آنان را شگفت زده کنید. چرا که بر خلاف بار گرم که حفظ اصالت طعم قهوه اهمیت دارد، در بار سرد ما به اندازه تمام میوه ها، طعم ها و رنگ ها، می توان نوشیدنی منحصر به فرد به وجود آورد.

آیتم های جذاب بار سرد کافه

البته به مرور زمان هر کافه ای مشتریان خود و تقاضاهای آن ها را درک و با توجه به مزاج و ایده آل های آنان آیتم های جدید را معرفی می کند. از سویی در نظر گرفتن هزینه های مواد اصلی نیز از سری نکاتی است که باید به آن توجه شود. از شبکه های اجتماعی غافل نشوید. یکی از سریع ترین و همچنین مقرون به صرفه ترین روش ها برای معرفی نوشیدنی های جذاب جدید شبکه های اجتماعی همچون پیج اینستاگرام کافه شما می باشد. توصیه می شود قبل از قرار گذاری آیتم جدید در منو، نمونه ای از آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و از نظر سنجی ها و فیدبک ها بهره ببرید.

آیتم های جذاب بار سرد کافه

از اولین توصیه هایی که در این باره است دانستن مدت زمان سرو نوشیدنی پیشنهادی است. پرسنل شما زمان دقیق درست شدن نوشیدنی را بدانند تا از اتلاف وقت و سردرگمی جلوگیری شود. نکته مثبت اینجاست که درست کردن این نوشیدنی ها زمان بر نیست ولی مساله اینجاست که نوشیدنی های بار سرد همواره با تزئین های زیبا و منحصر به فردی همراهند. پس باید میزان زمان لازم برای تهیه و گارنیش نوشیدنی مشخص شده باشد.

در نهایت می توان گفت که یک منوی کافی شاپ سنتی ممکن است یک لیست طولانی از قهوه های داغ و تعداد کمی چای را نشان دهد، اما نوشیدنی های سرد اغلب داخل بطری و قوطی ها در داخل یخچال ها هستند. پیشنهاد می شود در دنیای امروز دست به ایجاد تجارب جدید بزنید، دامنه نوشیدنی های سرد نامحدود است فقط نیاز به خلاقیت و دانش به روز دارد.

چرا که مصرف کنندگان امروز خواستار آن هستند. آنها به نوشیدنی های خوشمزه عادت کرده اند، نوشیدنی هایی که با مواد طبیعی و سیروپ های اصیل تهیه شده و با مواد مرغوب ساخته شده اند. آنها نسبت به گذشته بیشتر به این موضوع اهمیت می دهند که آیا نوشیدنی های آنها سالم و طبیعی است یا خیر. همچنین برای علاقه مندان دائمی به دنیای شگفت انگیز قهوه و شکلات، ارائه آیتم های جدیدی از نوشیدنی های سرد با چاشنی قهوه طرفداران شما را چندبرابر خواهد کرد.

آیتم های جذاب بار سرد کافه

برگرفته از مقاله How to profitably serve cold drinks in a coffee shop
مترجم نگار ابوطالبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed