تأثیر جنسی قهوه برای مردانبه بیان ساده، همان‌طور که قهوه و سایر مواد غذایی دارای کافئین می‌توانند خاصیت انرژی بخشی داشته باشند، قبل از انجام عمل جنسی نیز می‌توانند انرژی بخش واقع شوند و در زندگی زناشویی افراد اثر بگذارند.

در این مطلب سعی داریم با استفاده از منابع معتبر به ارتباط بین نعوظ آقایان و مصرف قهوه بپردازیم. یکی از مسائلی که در زندگی زناشویی برخی افراد مشکل ساز شده است.

قهوه می‌تواند به نعوظ بهتر مردان کمک کند. این موضوع در مقاله‌ای که در مجلۀ PLOS ONE از مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس در هیوستون منتشر شد، بدان پرداخته شده‌ است. در آن مقاله بیان شده‌است مردانی که روزانه 85 تا 170 میلی‌گرم کافئین (معادل 2 تا سه فنجان در روز) دریافت می‌کنند، به احتمال 42 درصد کمتر اختلالات نعوظ را می‌توانند تجربه کنند. البته در آن مقاله نیز بیان شده کسانی که بیشتر از این مقدار کافئین مصرف می‌کنند (یعنی 171 تا 303 میلی‌گرم) از احتمال مشابهی (39 درصد) برای تجربه نکردن مشکلات نعوظ برخوردارند.

پس می توان نتیجه گرفت که نوشیدن همان دو فنجان قهوه در روز می تواند از بروز اختلالات مربوط به نعوظ جلوگیری کند. البته این مورد می تواند به تأثیر کافئین به افزایش جریان خون به وسیلۀ مصرف کافئین مربوط باشد. همچنین قهوه با افزایش جریان خون و رفتارهای هیجانی می‌تواند نعوظ بهتری را برای آقایان سالم حاصل کند.

در آن مقاله بیان شده تنها گروهی که از این مزیت قهوه بهره‌مند نشدند، مردان مبتلا به دیابت نوع دوم بودند، چرا که دیابت سطح قند خون شما را مختل می‌کند که بر غدد فوق کلیوی فشار وارد می‌کند و می‌تواند هورمون‌ ها را تحت تأثیر قرار دهد.

منابع : verywellhealth.com

strongcoffeecompany.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed