جمعیت قهوه گیلان

روز جمعه اگر برای اهل قهوه‌ی استان‌های مختلف روز عادی تعطیل بود، برای اهل قهوه‌ی گیلان روزی به‌یادماندنی شد. روزی که جمعیت قهوه‌ی گیلان با برگزاری رویدادی در خانه فرنگ گیلان در شهر رشت اعلام موجودیت کرد. رویدادی که به همت گروهی از فعالان صنعت قهوه‌ی رشت و با عنوان «رویداد قهوه‌ی گیلان» با حضور آرین خاچاطوریان در ساعت یازده روز جمعه شروع شد و از شهرهای دیگر استان مثل لاهیجان، انزلی، رودسر و… علاقه‌مندان را به محله‌ی ساغریسازان رشت کشاند.

جمعیت قهوه گیلان

در ابتدای این رویداد جواد سجادی راد عضو هیات موسس جمعیت قهوه گیلان به حضار خوشآمد گفت و برنامه‌های رویداد را اعلام کرد. طبق اعلام قبلی جمعیت قهوه‌ی گیلان در این رویداد قرار بود اهل قهوه‌ی گیلان با همدیگر و با اهداف این جمعیت آشنا بشوند و همچنین آرین خاچاطوریان، نفر اول نخستین دوره مسابقات ملی ایبریک و مجری و برگزارکننده‌ی مسابقات ملی ایروپرس کارگاه قهوه ترک یا ایبریک برگزار بکند و به سوال‌های باریستاها و شرکت‌کنندگان در برنامه پاسخ بدهد. دیگر برنامه‌ای که در این رویداد درنظر گرفته شده بود هم‌اندیشی درباره‌ی اهمیت کارگاه‌های برشته‌کاری و برشته‌کاری در ایران بود و عضوگیری برای جمعیت قهوه گیلان.

جمعیت قهوه گیلان

جواد سجادی اهداف جمعیت قهوه گیلان را چنین برشمرد:

حضور فعال استان در رویدادهای بزرگ قهوه‌ی کشور، حضور نماینده استان در برگزاری رویدادهای قهوه، برگزاری دوره‌های آموزشی با مدرسان داخل و خارج از استان، برگزاری رویدادها، چالش‌ها و مسابقات داخلی با حضور داوران مطرح کشور، ارتباط موثر بین کافه‌داران و فعالان صنعت قهوه گیلان و پشتیبانی از نماینده استان در مسابقات کشوری.

همچنین در پایان این نشست بعد از امضای بنر یادبود و عکس یادگاری عضوگیری جمعیت به صورت حضوری انجام می‌شد که بیش از صد و پنجاه نفر فرم درخواست عضویت در جمعیت قهوه گیلان را پر کردند.

جمعیت قهوه گیلان

این رویداد با حمایت خانه فرهنگ گیلان و قهوه هایک و شرکت کاله برگزار شد و با حضور نزدیک بیش از ۲۵۰ نفر از علاقه‌مندان به قهوه در ساعت ۱۵ به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed