تغییر آب و هوا بزرگترین چالش زمان ماست.

این که آب و هوا تغییر کرده است، درحال تغییر است ، و تغییر خواهد کرد سوال نیست؛ سوال این است که ما به عنوان یک صنعت چه کاری می توانیم انجام دهیم، تا مطمئن شویم قهوه در تغییرات طولانی مدت تولید” باقی می ماند و رشد میکند.

در حالی که تغییر آب و هوا بر هر کس در سیاره ی  زمین اثراتی دارد، برخی از مردم  (مانند تولید کنندگان کشاورزی در مقیاس کوچک) نسبت به اثرات آن نسبت به دیگران بیشتر آسیب پذیر هستند. میلیون ها نفر از کشاورزان قهوه و کارگران کشاورزی در حال تجربه ی الگوهای نامنظم آب و هوا، درجه حرارت بالاتر و افزایش شیوع آفات و بیماری به عنوان یک نتیجه از تغییرات آب و هوایی القاء شده هستند، و این چالش نه تنها مزارع فردی ، بلکه عرضه قهوه را در سطح جهانی تهدید می کند.

برای دیگران، این پرسش پیش می آید آیا ممکن است قهوه به رشد خودش ادامه  دهد؟

چالش ما این است. ممکن است به آسانی سازگاری با شرایط در حال تغییر در سطح مزرعه، و همچنین به عنوان تغییرات در کل کشورها و مناطق به قهوه  ی در حال رشد برابر نباشد، و به تفکر جدید نیاز دارد. استراتژی ها و سرمایه گذاری ها نه تنها در کشاورزی و محیط زیست نیاز به  تمرکز کردن دارد، بلکه اثرات اقتصادی و اجتماعی تغییرات اقلیمی اعم از دست دادن محصول در مهاجرت باید ذکر شود. اگر قرار است موفق شود، سازگاری شامل کل صنعت قهوه می شود ( نه تنها کشاورزانی که معیشت آنها به سرعت تحت تاثیر قرار می گیرد).

کل زنجیره ی  قهوه (از جمله کشاورزان، رستری ها و مصرف کنندگان قهوه ) به تسریع تغییرات آب و هوایی از طریق انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده توسط تولید، پردازش، توزیع و دم کردن قهوه کمک می کند. بنابراین، در حالی که در مدت کوتاه، این نیاز ممکن است برای انطباق کشاورزی قهوه به شرایط آب و هوایی غیر قابل پیش بینی و همیشه در حال تغییر بزرگترین امر باشد، صنعت قهوه نیز باید برای کمک به تغییر جهانی آب و هوا پاسخگو باشد. تولید گازهای گلخانه ای در هر مرحله در یک فرایند بهبود مستمر که بتازگی آغاز شده، باید کاهش یابد.

روش و منطق:

این مقاله، توسط اعضای شورای توسعه پایدار انجمن تخصصی قهوه امریکا (SCAA) و سازمان های غیر انتفاعی وابسته توسعه یافته ، و مروری بر برخی از اثرات بالقوه تغییرات آب و هوایی زنجیره ارزش قهوه آماده شده است.

همچنین برخی از کارهایی که توسط صنعت و رهبران جامعه در مورد راهبردهای کاهش و انطباق انجام می شود ، بررسی می کند، و توصیه هایی میکند برای اینکه  چگونه همه ذینفعان در این صنعت می توانند در ایجاد یک بخش انعطاف پذیرتر قهوه شرکت کنند. این طرح برای قهوه در تغییر آب و هوا یکی از گزارشات منتشر شده توسط SCAA برای بالا بردن آگاهی در میان اعضای جامعه قهوه در مورد مسائل مهم و قهوه پایدار تر است.

درک این مسئله ی مهم

هیئت بین دولتی تغییرات آب و هوای (IPCC) سازمان ملل متحد به این نتیجه رسیدند، با احتمال بیش از 90٪ – که طی 50 سال گذشته گازهای گلخانه ای که انسان تولید کرده باعث افزایش دمای زمین شده است. بزرگترین حجم این گازها،  دی اکسید کربن (CO2) است، که توسط سوزاندن سوخت های فسیلی برای تولید برق و قدرت وسایل نقلیه منتشر شده و باعث تشدید جنگل زدایی است.

بیشترین بحث گازهای گلخانه ای بر CO2 تمرکز دارد ، اما این مهم است که سایر گازهای گلخانه ای را بشناسیم، از جمله متان (CH4)، که از سوختن گاز طبیعی در درجه اول برای تولید صنعتی و از تجزیه مواد آلی در کشاورزی مبتنی بر دام و محل های دفن زباله بوجود می آید، و اکسید نیتروژن (N2O)، که در تولید و استفاده از کودهای شیمیایی تولید می شود. در تاثیر جهانی بر گازهای گلخانه ای هر دوی CH4 و N2O به نوبه ی خود چند برابر قوی تر از گاز CO2 هستند.

لازم به ذکر است که همه روش های کشاورزی برابر نیستند زمانی که به گازهای گلخانه ای می آید، و در حالی که سهم کشاورزی در تغییر آب و هوا به طور کلی زیاد است، سرانه سهم کشورهای تولید کننده قهوه مانند مکزیک و اندونزی تا به امروز بسیار کمتر از سهم سرانه ی کشورهای مصرف کننده ی قهوه مانند ایالات متحده و آلمان است.

آی پی سی سی پیش بینی کرد که ادامه تولید گازهای گلخانه ای در نرخ فعلی به افزایش درجه حرارت جهانی بین 0.5 و 8.7 درجه فارنهایت طی قرن آینده منجر شود. علاوه بر درجه حرارت گرمتر، تغییرات آب و هوایی نیز بر الگوهای آب و هوایی جهانی تاثیر می گذارد ، و دانشمندان در حال حاضر افزایشی در تعداد و شدت حوادث آب و هوایی شدید مانند طوفان، سیل و خشکسالی مشاهده کردند. تغییرات آب و هوایی همچنین بر قابلیت پیش بینی بارش تأثیر می گذارد، که جوامع کشاورزی را توسط فرسایش تعیین بین فصول مرطوب و خشک، افزایش شدت بارش، و تهدید در دسترس بودن آب برای آبیاری تحت تاثیر قرار می دهد.

IPCC سهم کشاورزی را در تولید گازهای گلخانه انسانی در سراسر جهان تقریبا 25 درصد از گازهای گلخانه ای جهانی تخمین می زند.

چگونه این مشکل مربوط به صنعت قهوه است؟

گیاه قهوه برای رشد به شرایط خاص آب و هوایی نیاز دارند.

ممنکن است در زمان هایی به نظر برسد که گیاه قهوه مقاوه است زیرا آنها در بیش از هفتاد کشور در سراسر جهان رشد می کنند،

Coffea عربیکا – گونه ای از قهوه خواهد بود که تمرکز این مقدمه است و بنابراین، به سادگی، قهوه به شرایط محیطی مشخص  و مجموعه ای مشخص تر برای رشد نیاز دارد.

مطالعه اخیر از تاثیر جهانی تغییرات آب و هوایی بر قهوه پیش بینی کرد که منطقه مناسب برای قهوه 50٪ از سطح فعلی تا سال 2050 کاهش خواهد یافت، و بسیاری از آن از دست دادن در کشورها و مناطقی  رخ خواهد داد که مصرف کنندگان قهوه در گذشته و حال رخ داده است. افزایش درجه حرارت، باران نامنظم، و فصول خشک طولانی مدت به طور مستقیم زنده ماندن گیاهان قهوه و کیفیت فنجان قهوه را تهدید می کند، و معیشت کشاورزان قهوه و جوامعی که ممکن است قادر به پیش بینی الگوهای آب و هوایی نباشند، به اندازه کافی برای چالشی که با آن مواجهند ، و سودآوری مدیریت عملیات آنها آماده می شوند.

 

برنامه کار برای قهوه در تغییر آب و هوا

چالش های تولید قهوه

زمان و مدت باران های فصلی برای تحریک گلدهی و توسعه دانه گیاه قهوه ، و بسیاری از مزارع کوچک که هفتاد درصد از قهوه جهان را بسته باران تولید می کنند برای پاسخگویی به نیازهای آب گیاهان قهوه خود در طول سال حیاتی است. متاسفانه، بیش از حد از چیزی خوب (در این مورد، آب باران) نیز می تواند به میوه قهوه در طول توسعه آن آسیب رساند و خاک را بی ثبات کند، در نتیجه باعث ایجاد مشکلات برای گیاهان قهوه و محیط اطراف می شود.

در دسترس بودن آب نیز در مراحل بعد از برداشت انتقادی، به عنوان سطح جهان، بحرانی است، قهوه شسته شده هم قیمت های بالاتر از قهوه پردازش شده بدون آب ارائه می دهد. پیشرفت ها در تکنولوژی پردازش این امر را ممکن می سازد تا حد زیادی حجم آب مورد نیاز برای شستشوی قهوه را کاهش دهد، اما هزینه های به دست آوردن و حفظ آب برای بسیاری از کشاورزان در مقیاس کوچک سنگین است ، و در طول تاریخ، خریداران برای حفاظت از آب ارزش بالایی قرار نمی دهند. اگرچه آگاهی از کمبود آب در حال افزایش است (و اطلاعات بیشتر را می توان در طرح کلی برای امنیت آب  پیدا کرد) دسترسی به آب پاک همچنان به زیر بنای تولید قهوه در سراسر جهان کمک می کند.

بسیاری از کشاورزان که به منظور آبیاری گیاهان قهوه خود به بارش تکیه می کنند ، هم چنین پس از برداشت قهوه برای خشک کردن آن متکی به خورشید هستند. در صورت عدم وجود خشک کن مکانیکی، فرایند خشک کردن می تواند روزها یا هفته ها طول بکشد، و این تفاوت می تواند بر زیرساخت های مزرعه فشار وارد کند. باران و رطوبت فرایند خشک کردن را کــُند می کند و حتی ممکن است کیفیت طعم را تحت تاثیر قرار دهد، و این نمونه دیگری ازین است که چگونه بارش غیر قابل پیش بینی منفی می تواند بر تولید قهوه و تولیدکنندگان قهوه چالش فراهم می کند.

در نهایت، تغییرات آب و هوایی نیز با افزایش شیوع برخی آفات و بیماری بر تولید قهوه تاثیر گذار است. همراه با باران های سنگین تر، درجه حرارت بالاتر شرایط مطلوب برای عوامل بیماریزا مانند زنگ برگ قهوه و سوسک قهوه خوار ایجاد می کند. گسترش اخیر این دو پاتوژن ویرانگر در امریکای مرکزی منجربه اثرات تغییر شرایط آب و هوایی شده است

آسیب پذیری اقتصادی

حتی اگر آب و هوا در هر مرحله از رشد، برداشت، و پردازش قهوه در مزرعه همکاری کند، اثرات تغییرات آب و هوایی هنوز هم ممکن است زیست پذیری بیزینس کشاورزی قهوه را تهدید کند، برای مثال، اگر لغزش، جاده را صعب العبور کند یا طوفان به زیرساخت صادرات آسیب برساند و فروش و حمل و نقل قهوه به تاخیر بیفتد. مدل های جهانی آب و هوا نشان می دهد که آب و هوایی شدید ، در حال رایج شدن است، و حوادث قوی تر و بیشتر ال نینو می تواند به گرم شدن گلخانه ای مرتبط باشد. حوادثی مانند ال نینو بر جوامع کشاورزی از همه نوع تاثیر می گذارد ، اما آنها به ویژه تولید کنندگان کشاورزی در مقیاس کوچک را (که صرفه جویی محدودی دارند و هیچ دسترسی به اعتبار برای بازسازی پس از برداشت بد ندارد) می توانند از بین ببرند.

نیاز به اعتبار تنها افزایش خواهد یافت که هزینه های انطباق به هزینه های دیگر کشاورزان به طور منظم در تولید قهوه متحمل اضافه شده است. زمانی که الگوهای بارش نامنظم ، گل دهی و چرخه ی رشد گیلاس ناهموار بر روی درختان قهوه را سریع می کند، این امر تعداد بار کشاورزان را ریاد می کند و جمع کنندگان باید یک درخت یا کل بخش از یک مزرعه را برای برداشت میوه قهوه رسیده بازدید کنند و در نتیجه هزینه های نیروی کار را افزایش می دهد.

در مواجهه با خطر از دست دادن قهوه و رشد آفت مانند زنگ برگ قهوه، کشاورزان ممکن است از ورودی های اضافی مانند آفت کش ها و علف کش ها استفاده کنند که برای آن بودجه نداشتند. از کجا باید این پول بیاید؟ نصب و راه اندازی و هزینه های غیر قابل پیش بینی، برای کشاورزانی که درآمدشان تنها وابسته به تولید قهوه است ، آن را به طور فزاینده ای خطرناک می کند، که ممکن است به عرضه کاهش قهوه عربیکا در سراسر جهان منجر شود. بنابراین، در حالیکه تامین امنیت خدمات مالی برای کشاورزان ممکن است به نظر رسد برای مقابله با تغییرات آب و هوا یک استراتژی بعید است، این یکی از بسیار نمونه های از این است که چگونه این موضوع از دیگران در مواجهه با تولیدکنندگان قهوه، جوامع، و زنجیره ارزش جدایی ناپذیر است.

راه حل های فریم بندی

کار معنی دار در مورد یک مسئله ی بزرگ و چند وجهی مثل تغییرات آب و هوایی نیازمند همکاری برابر پارتها، انعطاف پذیری، و نوآوری است، و هر عضو از زنجیره ارزش قهوه نقشی برای بازی دارد. برآورد فعالیتها در این زنجیره بیشترین گازهای گلخانه ای را بر این اساس که چگونه قهوه خاص تحت مطالعه رشد کرده تولید میکند. همه شرکت ها می توانند انتشار گازهای گلخانه ای تولید شده توسط عملیات خود را اندازه گیری، کاهش، و جبران کنند ( چه در صنایع غذایی، حمل و نقل آن، فرز آن، رشد و کود آن، و یا دم کردن آن ) تا تغییرات آینده را در آب و هوا کم کند.

در همین حال، انطباق با تغییرات آب و هوا نه تنها به کشاورزانی وابسته است که شیوه های مختلف کشاورزی را به کار میگیرند ، بلکه در توسعه مداوم و انتشار استراتژی های انطباق موفق منطقه ای، ملی و بین المللی بستگی دارد. سهامداران قهوه در هر مرحله از زنجیره ارزش باید سرمایه گذاری در تحقیقات در حال انجام، آموزش، حمایت و تامین مالی نامیده شوند.

توصیه 1:

حمایت از توسعه و جذب شیوه های آب و هوای کشاورزی هوشمند

در پاسخ به اثرات تغییرات اقلیمی و تنوع آب و هوا در مزارع خرده پا، اقدامات جدید تحت چیزی به نام ‘آب و هوای هوشمند کشاورزی” (CSA) تعریف شده است. این اصطلاح شامل تکنیک هایی مانند ساخت حاصلخیزی خاک و حفاظت از حوضه، و همچنین افزایش دسترسی کشاورز به دانش، ورودی، و بازار است.

گروه مشورتی تحقیقات بین المللی کشاورزی (CGIAR)، همراه با اتحاد جنگل، ریشه سرمایه، و آزمایشگاه مواد غذایی پایدار، یک پروژه راه اندازی می کند که بر معرفی CSA برای سیستم های کشاورزی مبتنی بر قهوه، کاکائو قهوه و در پرو و نیکاراگوئه تمرکز می کند. این پروژه در معرض تغییر آب و هوایی سیستم های قهوه با کشاورزان ارزیابی و توسعه مناسب، شیوه های CSA مفید قرار می گیرد تا انعطاف پذیری مزارع و اجتماعات را افزایش دهد. دستورالعمل های توسعه یافته از این شیوه ها به برنامه های درسی آموزشی موجود به ثبت می رسد و برای پشتیبانی نرم افزار گسترده تر از شیوه های CSA موثر است.

نتیجه مورد نظر این پروژه به منظور کمک به یک استراتژی سازگاری مشترک در سراسر مقیاس منطقه ای قابل اجرا و حتی برای محصولات فراتر از قهوه و کاکائو مناسب است.

توانایی وصل کردن روش های خاص csa برای سیستم های کراپ کردن در یک مزرعه یا در یک منطقه هر کسی را قادر می سازد تا به هزاران مزرعه از طریق فضای آموزشی و دارایی مرتبط با تغییر آب و هوا دست یابد.

توصیه 2 :

انجام نقشه برداری تامین زنجیره و پژوهش

علیرغم فهم اینکه در الگوهای دما و آب و هوا در سراسر جهان اتفاقی نمی افتد و اینکه مکانهای متفاوت تاثیرات متفاوت درجه ای را تجربه می کنند، پیش بینی ها درمورد این تاثیرات در یک مقیاس تابع – ملیتی ، برای ساختن با مهارت و معمولا برای سرمایه گذاری بسیار خاص هستند.

حتی مطالعات کمتری موجود است که جزییات این امر را مشخص می کند که تغییرات اب و هوایی چگونه بر تولید قهوه و هستی کشاورز در یک سطح اجتماعی تاثیر می گذارد. اما کشاورزان برای تقسیم تجربه شان مشتاق هستند، و ایده هایی را با همتاهایشان و خریداران کشف کنند. سرمایه گذاری در تحقیق خاص و درک این که چگونه کشاورزان فردی در حال تجربه تغییرات آب و هوایی هستند فرصتی برای تقویت روابط زنجیره عرضه، کاهش خطرات مرتبط آب و هوا، و به دست آوردن بینشهای ارزشمندی برای شکل دادن به استراتژی ارائه شده است.

به طور مثال: شرکای فرهنگ کانتر قهوه با دانشکده نیکلاس محیط زیست در دانشگاه دوک

در سال 2013، فرهنگ کانتر قهوه (CCC) با دانشکده ی نیکولاس در دانشگاه دوک شریک شد تا یک پروژه ی دو ساله را توسعه دهد تا تاثیرات متفاوت تغییر آب و هوا را در سه گروه از تولیدکننذگان کوچک قهوه در کلمبیا، پرو و گواتمالا مورد مطالعه قرار می دهد تا قهوه را برای CCC  تامین کند.

در مرحله اول پژوهش، دانش آموزان این موضوع را مورد مطالعه قرار می دهند که چگونه تغییر آب و هوا در هر گروه سازنده تأثیر می گذارد، و چگونه از منظر سیاسی و اجتماعی در جامعه و کشور استراتژی های انطباق خود را تحت تاثیر قرار می دهند. در فاز دو، گروه دوم از دانش آموزان پیشنهادی با ورودی رهبران co-op و CCC برای هر تعاونی توصیه می کنند، و آنها را به سه بار در تعاونی محدود می کنند، و مطالعات امکان سنجی برای اجرای انتخاب استراتژی ها را انجام می دهند.

بر خلاف مطالعات عمومی، نتایج حاصل از این مطالعات به شرایط خاص اجتماعی و زیست محیطی و ساختار هر گروه سازنده طراحی شده است. زیرا خریدار و تولید کنندگان میتوانستند به ورودی در طول فرآیند پژوهش کمک کنند، و توصیه هایی متمرکز بر استراتژیهایی که این احزاب به عنوان با ارزش آنها را می ببینید. در زمان انتشار این مقاله، CCC از نتایج این مطالعه به منظور توسعه یک پروژه کود آلی با سازمان های تولید کننده کلمبیایی، ASORGANICA استفاده می کند، و مراحل بعدی را با دو گروه دیگر در ماه های آینده در نظر می گیرد.

توصیه 3:

اندازه گیری و کاهش میزان کربن

مقابله با اثرات تغییر آب و هوا در بخش قهوه نیازمند یک رویکرد دو جانبه حمایت از فعالیت هایی است که به کشاورزان برای انطباق با تغییرات آب و هوا کمک می کند در حالی که همچنین انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد که سرعت این تغییر را تسریع میکند. شرکت ها می توانند با در نظر گرفتن مسئولیت برای سهم خودشان مثالی برای تغییر آب و هوا با اندازه گیری میزان کربن آنها و اجرای طرحی برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای آن تنظیم کنند.

اندازه گیری میزان کربن کشاورز برادرز و کاهش ابتکارات

کشاورز برادرز در برخی از امکانات این شرکت از سال 2009 انتشار داده را ردیابی کرده است. با این حال، انتشار گازهای گلخانه ای در مراکز خاص تنها بخش کوچکی از کل میزان زنجیره ارزش را ارائه می کند. برای تولید یک تصویر کامل از کل مرحله ی زنجیره ارزش شرکت، این شرکت شامل فعالیت های از رست کردن قهوه تا توزیع به مشتریان می شود. به منظور بدست آوردن معیارهای هدف، این شرکت گزارش سالانه خود را برای پروژه افشای کربن، یک سیستم نمره دهی پایداری جهانی به رسمیت شناخته است که تغییرات آب و هوایی شرکت، آب و تاثیر مربوط به جنگل و خطرات سرمایه گذاران را ارزیابی می کند. با هدف افزایش پاسخگویی و گرفتن کارمندان در هیئت مدیره، این شرکت تعهد خود را به کاهش رد کربن آن در هر واحد تولید (به عنوان مثال، در هر تن قهوه بو داده به فروش می رسد) با 80٪ قبل از سال 2050 اظهار داشت.

از طریق این تلاش، کشاورز برادرز متوجه شد که انتشار از فعالیت های مربوط به تولید کالا (از جمله قهوه) متشکل از حدود 85 درصد از تولید گازهای گلخانه ای کل زنجیره ارزش آنها است . انتشار مستقیم حدود 14 درصد از تاثیر این شرکت به طور عمده به احتراق سوخت خودرو در جاده اختصاص می یابد.

اندازه گیری سالانه در حال انجام از رد آنها، کشاورز برادرز را برای دیدن فعال می کند و تأثیر مثبت طرح هایی همچون نصب و راه اندازی موتورهای آماده به کار خبره پاک و خرید قابل بازیافت گواهی انرژی برای تجهیزات صنعتی درک می کند. به همین ترتیب، مطالعه رد کربن همچنین فرصتی برای بهبود این امر نشان می دهد که چگونه این شرکت حالت حمل و نقل و فاصله از هر نوع محصول را دنبال می کند که آنها ، چه قهوه، ادویه جات ترشی جات، مواد بسته بندی، و یا دیگر محصولات غیر قهوه را می خرند. این اطلاعات فقط برای افزایش بهره وری مفید نیست، بلکه همچنین برای دستیابی به هدف کاهش اثرات کشاورز برادرز حیاتی خواهد بود.

توصیه 4 :

انتشار کربن افست با خرید اعتبار کربن

اگر چه اندازه گیری و کاهش انتشار کربن به کاهش اضافه CO2 در اتمسفر کمک خواهد کرد، شرکت های کمی قادر خواهند بود تنها با این روش ها تولید گازهای گلخانه ای را به صفر برساند، بنابراین بسیاری از آنها را برای خرید کربن علاوه بر کاهش میزان کربن انتخاب می کنند.

کربن افست یک واحد معادل CO2 است ((CO2e که کاهش می یابد، تا برای انتشار در جاهای دیگر رخ دهد.

افست های کربن در اشکال بسیاری آمده و بر اساس محیط نظارتی تغییر می کند. در ایالات متحده، که  در حال حاضر مقررات کاهش کربن وجود ندارد، شرکت ها و افراد می توانند در بازارهای داوطلبانه کربن، افست بخرند. داوطلبانه ترین افست به شخص ثالث بستگی دارد، که تاییدکننده نامیده می شود ، تا علت سعی و کوشش و گواه صحت اطلاعات ارائه شده توسط هر پروژه مدیریت کند.

نمونه این مورد: احیای جنگل پرگرسو در سیستم های قهوه خرده پا در پرو

در سال 2011، تعاونی  نوراندینو ، در رابطه با آب و هوا، پروژه احیای جنگل طراحی شده توسعه یافته تا به کشاورزان برای انطباق با تغییرات آب و هوا کمک کند در حالی که همچنین آنها را یک منبع جدید درآمد ارائه می کند. 213 هکتار کاشته شده بین سال های 2011 و 2014 از طریق استاندارد طلا به عنوان کربن تایید شده، و در طول دوره 25- تا 30 ساله عمر خود، تعداد کل اعتبارات از پروژه 213 هکتار پیش بینی شده است تا به 40280 تن CO2 برسد. علاوه بر این، احیای جنگل اثرات تغییر آب و هوا را کاهش می دهد و مزارع قهوه را کمتر مستعد ابتلا به خطرات ناشی از رانش زمین، سیل، آفات و بیماری می کند.

فراتر از منافع مالی خود، یک سیستم جنگلداری پایدار برای تولید چوب نیز فشار بر باقی مانده مناطق طبیعی را کاهش می دهد و به ثبات خاک کمک  می کند، در نتیجه از فرسایش اجتناب می کند ، و گونه های درخت بومی کاشته شده انتظار می رود که به طور مثبت در تنوع زیستی در منطقه مشارکت کند. درآمد حاصل از اعتبارات کربن نیز به کمک های فنی برای کشاورزان و به هزینه، کار اضافی به بوته و حفظ جنگل کمک می کنند.

 این مدل ، کشاورزان را قادر می سازد تا اکوسیستم محلی را بازگردانند و تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند در حالی که همچنین معیشت خود را ، و معامله گران و رستری ها یک بار در طول عمر از جوامعی بهبود می دهند که در آن قهوه می خرند و برای انتشار کربن خود سرمایه گذاری کند.

توصیه 5 :

پیشرفت گیاه قهوه

کشاورزان قهوه معمولا انتخابهای کمی در مورد این موضوع دارند که کدام نوع قهوه برای آنها در دسترس است تا  آن را کشت کنند. انتخاب آنها اغلب توسط نیروهای فراتر از کنترل شان محدود میشود (سطح پایین از سرمایه گذاری ملی در پژوهش های قهوه، فقدان یک بخش حرفه ای دانه قهوه ، و یک سنت در میان کشورها از مواد ژنتیکی به اشتراک گذاشته نشده). این محدودیت تولیدکنندگان اغلب متکی به  مواد کاشت است که مستعد ابتلا به بیماری است و یا در محیط خود به طور بهینه انجام نمی شود و صفات زراعی در آن شناخته شده و یا در دسترس نیست. تا همین اواخر، برای جمع آوری انواع قهوه بهبود یافته از سراسر جهان ، و قابل دسترس کردن آنها برای تولید کنندگان در کشورهای مختلف، هیچ تلاش جامعی نشد.

نحوه مشارکت:

 کاهش و در نهایت معکوس کردن مسیر تغییرات آب و هوا در موافقت نامه ها و مقررات صنعتی بسیار بزرگتر از قهوه دولت بستگی دارد. با این حال، فرصت در هر مرحله از زنجیره ارزش قهوه وجود دارد تا اقدامات که به طور همزمان محافظت از محصول و افرادی کمک کند که یک زندگی از آن ساختند، و تاثیر بیشترین فعالیت ها را در تولید قهوه، سرخ کردن، و آماده سازی کاهش دهد.

سرخ کن ها:

تاثیر خود را کاهش دهید با: انتخاب تجهیزات رست کردن با انرژی کارآمد؛ بررسی انگیزه برای انرژی های تجدید پذیر در دولت خودتان؛ و نظارت بر استفاده از انرژی برای روشنایی، محاسبات و تهویه مطبوع در تاسیساتتان. همچنین، اگر شما در نزدیکی حمل و نقل عمومی و یا یک دوچرخه دوستانه، منطقه قابل پیاده روی نیستید، محل دستگاه رستتان و تاثیر حمل و نقل کارمندان را در نظر بگیرید. سفر و فاصله حمل و نقل به حداقل برسانید. در تحقیقات مشترک سرمایه گذاری کنید. اگر شما با تامین کننده قهوه خود در ارتباط هستید، از روابط خرید خود برای کشف فرصت ها استفاده کنید که این امر به آنها در انطباق اثرات تغییرات آب و هوایی در مزارع کمک می کند.

خرده فروشان و باریستاها

گرم کردن آب یک فعالیت انرژی است، بنابراین برای همه تجهیزات تان به عنوان بخشی از پایان روز یک سیاست قدرت برقرار کنید. راهنماهای سبز SCAA درمورد انرژی، آب و مواد زائد بخوانید. برای مصرف کنندگان، مشوق (مانند تخفیف برای فنجان قابل استفاده مجدد) ارائه دهید تا آنها را برای به حداقل رساندن استفاده از منابع خود تشویق کند.

وارد کننده و صادر کنندگان

فاصله های سفر و حمل و نقل را به حداقل برسانید. خطوط هوایی با اعتبار سفر سبز و کلاس اقتصاد را انتخاب نمایید. در همکاری با رستری ها  و تامین کننده، مشوق هایی برای آب و هوا هوشمند کشاورزی پرورش دهید و به تامین کنندگانی که  آن تکنیک ها را به کارمیگیرند، اولویت دهید. حامی آموزشهای نحوه پیاده سازی شیوه های انطباق شوید. پژوهش های مشترک را برای مشتریان خود حمایت و ترویج کنید.

تولید کنندگان

مرزها و مناطق بافر را در مناطق حفاظت طبیعی پیاده کنید. در برنامه ریزی کاربری اراضی و طرح های مدیریت چشم انداز شرکت کنید: آب و هوا هوشمند کشاورزی شامل شیوه های مختلف حفاظت از آب برای برداشت های متنوع و کاشت درختان برای جلوگیری از فرسایش خاک است. با کشاورزی، عوامل صدور گواهینامه و تکنسین کار کنید تا تعیین کنید چه چیزی برای مزرعه تان مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed