گزارش اولین چلنج لاته آرت با حضور 40 باریستا ایران

ایران لاته آرت نامی آشنا برخاسته از لاته آرت و ایران است که با هدف معرفی باریستاها و لاته آرتیستان ایرانی شروع به کار کرد، آنچنانکه در جای جای دنیا تنها با دیدن صفحۀ اینستاگرام جامعۀ لاته آرت ایران می توان به کمیت و کیفیت کاری لاته آرتیستان ایران پی برد.

 

مفتخریم که از همان ابتدای کار توانستیم تصاویر و ویدیو های گلچینی از بهترین لاته آرت های باریستا های ایرانی را در صفحات مجازی خود نظیر آپارات، تلگرام، اینستاگرام و حتی سایت خود قرار دهیم. ما همیشه باور بر آن داریم که هنر را باید به عرصۀ ظهور رساند و تنها انتشار ویدیو های لاته آرتیستان را کافی نمی دیدم و به رقابتی ملموس تر برای ظهور هنر لاته آرتیستان می اندیشیدیم. پس این تفکر ما را بر آن داشت تا رقابتی چالش بر انگیز را رقم زنیم. اولین چلنج بزرگ ایران لاته آرت با حضور 40 شرکت کننده در تاریخ 11 و 12 شهریور در مجموعه فرهنگی هنری باغ ایرو برگزار گردید و آقایان فرید حبیبی، معین جان نثاری و علیرضا اسماعیلی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

 

گزارش اولین چلنج لاته آرت با حضور 40 باریستا ایران

آنچه که در ابتدا از اهداف برگزاری این چلنج در نظر داشتیم، گردهمایی دوستداران و اهل فن هنر شیر و قهوه بود تا لذتی آنچنان عمیق بیافرینیم که رقابت ناسالم را فراموش کنیم. وجود یک گردانۀ شانس رویه ای متفاوت و چالش بر انگیز را به رقابت شرکت کنندگان افزوده بود و باید در فنجانی که توسط گردانه برایشان انتخاب می شد، طرحی را هم که توسط گردانه انتخاب می شد را اجرا می کردند. رقابت شرکت کنندگان به صورت دو به دو انجام گردید که در اختیار هر کدام یک اسپرسو ماشین دو گروپ و یک آسیاب صنعتی از برند لاسپازیله قرار داشت. رقابت در سه مرحلۀ  مقدماتی، نیمه نهایی و فینال برگزار گردید و سر انجام مقام های اول تا سوم مشخص گردیدند. این چلنج با حمایت تک تک دوستان و عزیزان شروعی قوی در اولین دورۀ خود داشت و امید بر آن است که همچنان قوی و پر شور برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed