گزارشی بر سومین دورۀ مسابقات بارتندینگ

گزارشی بر سومین دورۀ مسابقات بارتندینگ 

سومین دورۀ مسابقات بارتندینگ با دومین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته به آن مصادف شد و از روز بیست و نهم خرداد ماه شروع شد و در کنار آن افراد مختلف توانستند در این رقابت شرکت کنند. در روز مقدماتی مسابقات از ساعت 10 صبح الی 4 بعد از ظهر شکل گرفت. روز اول و دوم با سطح کیفی خوبی پیش رفت، چرا که بارتندر های شرکت کننده با سایر مهارت ها و تکنیک های بارتندینگ آشنا بودند. در روز اول 7 نفر و در روز دوم 13 نفر به مسابقه پرداختند و در نهایت در ساعت 20 روز دوم، با رأی داوران، 10 نفر به مرحلۀ نیمه نهایی راه یافتند. روز سوم روز نیمه نهایی بود که از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر، شرکت کننده ها به رقابت پرداختند و ساعت 19 همان روز، داوران نتایج را اعلام کردند.

اسامی شرکت کننده هایی که به فینال راه یافتند و زمانی که به رقابت پرداختند، به شرح ذیل است.

وحید فتاحی ساعت 11:30

صدرا صانعی ساعت 12:00

آرمان رستمی ساعت 12:30

بردیا تهمتن ساعت 13:00

مریم تنهایی ساعت 13:30

علی منصوری ساعت 14:00

 

گزارشی بر سومین دورۀ مسابقات بارتندینگ

در روز چهارم که شرکت کننده ها باید 3 نوشیدنی ابداعی خود را به داوران ارائه می دادند، یک داور به جمع داروان حسی مسابقه اضافه شد و شاید این بر استرس فینالیست ها افزود. در نهایت مطابق با اعلام نتایج داوری، آقای بردیا تهمتن توانست با کسب بهترین امتیاز، قهرمان این مسابقات شود. همچنین آقای آرمان رستمی به مقام دوم و آقای وحید فتاحی به مقام سوم دست یافتند.

استفاده از مطالب در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های الکترونیکی تنها با ذکر نام ایران لته آرت iranlatteart.com و درج لینک فعال به مطلب مبدا مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed